Filtruj:
Wyszukaj:
Szkoły, uczelnie i uniwersytety gromadzą i zarządzają dużą ilością danych osobowych. Obejmuje to oceny, dokumentację zdrowotną, dane kontaktowe, ubezpieczenia, informacje finansowe, a także dane badawcze w instytucjach szkolnictwa wyższego. Ponieważ placówki edukacyjne coraz częściej sięgają po narzędzia cyfrowe, zapewnienie bezpieczeństwa danych staje się dla nich kluczowe.
Zapraszamy do wysłuchania 222. odcinka podcastu „Porozmawiajmy o IT”. W programie poruszono m.in. temat wycieków danych z organizacji, czym są rozwiązania DLP oraz jak wygląda wdrażanie takiej technologii w praktyce.
Dowiedz się, jak zebrać logi z użyciem narzędzi deweloperskich.
W prosty sposób zarządzaj elementami docelowymi dla danych i określaj, które z nich są bezpieczne, a które nie.
Wprowadzaj podstawowe informacje o klientach i konfiguruj ustawienia globalne konsoli.
Weryfikuj kontekst operacji na danych.
Dowiedz się, jak zainstalować Safetica ONE 11 ręcznie lub automatycznie, a także jak uzyskać dostęp do konsoli internetowej.
W tym artykule przyjrzymy się nowej, prostej w obsłudze nawigacji dostępnej w Safetica ONE 11. Korzystaj ze scentralizowanego i intuicyjnego interfejsu, który pozwala w łatwy sposób analizować informacje z Twojego środowiska, tworzyć polityki zabezpieczające oraz zarządzać użytkownikami i obszarem roboczym.
Placówki administracji publicznej przechowują wiele poufnych informacji - od danych niejawnych po rejestry obywateli. Odkąd zostały przeniesione do elektronicznych serwisów Rzeczypospolitej Polskiej, są narażone na coraz liczniejsze cyberzagrożenia. Jakie to zagrożenia? Czy na pewno są one tak częste? I jak im zapobiegać? Tego dowiesz się z poniższego artykułu.
Bank Spółdzielczy w Mszanie Dolnej stale wprowadza nowe rozwiązania technologiczne, które mają za zadanie zwiększyć efektywność operacyjną, ale również w maksymalny sposób zagwarantować bezpieczeństwo organizacji. Jedną z ostatnich nowości w cyfrowej architekturze banku było wdrożenie narzędzia DLP, które ma na celu jeszcze lepiej zabezpieczyć wrażliwe dane klientów, takie jak np. imiona i nazwiska, numery PESEL czy numery kont.