
Zapobieganie utracie danych
- Zapobieganie wyciekom danych i pomoc w badaniu incydentów
- Zapewnienie zgodności z przepisami
- Zapobieganie błędom ludzkim i celowym złośliwym działaniom
Dane są kluczowym składnikiem aktywów każdego przedsiębiorstwa. Utrata lub kradzież poufnych danych wpływa negatywnie na reputację firmy, jej przewagę konkurencyjną i rentowność. W grę może wchodzić również odpowiedzialność prawna.
Według amerykańskiej organizacji National Cyber Security Alliance około 60 procent małych firm zamyka działalność w ciągu sześciu miesięcy od poważnego wycieku danych. Z problemem utraty danych borykają się nie tylko przedsiębiorstwa podlegające ścisłym regulacjom prawnym i szczególnie narażone na utratę danych, ale także firmy każdej wielkości i z każdej branży. Wszystkie one muszą się bronić przed utratą i niewłaściwym wykorzystaniem danych.
Utrata danych może nastąpić przy okazji każdego przypadkowego lub celowego udostępnienia poufnych danych – gdy wiadomość e-mail z poufnymi materiałami zostanie przekazana konkurentowi, gdy skradziony zostanie laptop z firmową bazą danych lub gdy pracownik odejdzie z pełną listą klientów. Rozwiązania służące do zapobiegania utracie danych (Data Loss Prevention, DLP) śledzą tę niepożądaną utratę lub kradzież danych, wysyłają raporty, a dzięki regułom mogą nawet zapobiegać takim wypadkom.
w celu zrozumienia ich przepływu
dzięki regułom bezpieczeństwa zapewniającym kontrolę nad danymi
dla zdarzeń, które wymagają interwencji
Postaw na dynamiczny system zapobiegania utracie danych i sięgnij po rozwiązanie pozwalające na wczesne wykrywanie i ograniczanie zagrożeń wewnętrznych. Jedyne rozwiązanie w zakresie bezpieczeństwa danych typu on-premise i w chmurze hybrydowej zaprojektowane z myślą o skalowalności.
VOLTAMP TRANSFORMERS OMAN SAOC to producent transformatorów z siedzibą w Omanie, a bezpieczeństwo danych jest dla tej firmy jednym z najważniejszych priorytetów.
Brazylijska firma konsultingowa KNTS Consultores musiała dostosować się do wymagań rozporządzenia LGPD (Brazylijski odpowiednik RODO). Wykorzystując produkty Safetica firma nie tylko wypełnia swoje zobowiązania wynikające z przepisów prawa, ale także ma pewność, że poufne dokumenty jej klientów są bezpieczne i chronione.
Safetica, to szybkie i intuicyjne wdrożenie – większość polityk i ustawień uruchamia się bowiem automatycznie w momencie instalacji rozwiązania.