
Zapobieganie utracie danych
Chroń swoje dane, podnoś świadomość cyberbezpieczeństwa wśród pracowników i egzekwuj zgodność z przepisami dzięki skutecznym mechanizmom kontroli bezpieczeństwa.

Chroń swoje dane, podnoś świadomość cyberbezpieczeństwa wśród pracowników i egzekwuj zgodność z przepisami dzięki skutecznym mechanizmom kontroli bezpieczeństwa.
Utrata danych może nastąpić przy okazji każdego przypadkowego lub celowego udostępnienia poufnych danych – gdy wiadomość e-mail z poufnymi materiałami zostanie przekazana konkurencji, gdy skradziony zostanie laptop z firmową bazą danych lub gdy pracownik odejdzie z pełną listą klientów. Rozwiązania służące do zapobiegania utracie danych (Data Loss Prevention, DLP) śledzą tę niepożądaną utratę lub kradzież informacji, wysyłają raporty, a dzięki regułom mogą nawet zapobiegać takim wypadkom.
W przypadku utraty lub kradzieży wrażliwych danych, cierpi na tym reputacja firmy, jej przewaga konkurencyjna i rentowność. Może to również wiązać się z ;odpowiedzialnością prawną.

Safetica pomaga odkrywać i klasyfikować cenne informacje za pomocą funkcji Safetica Unified Classification, która łączy analizę zawartości plików, ich pochodzenia i właściwości. Oferuje pełną widoczność i ciągłe monitorowanie, dzięki czemu otrzymujemy natychmiastową identyfikację, klasyfikację i śledzenie wrażliwych danych.

Dzięki Safetica możesz chronić informacje biznesowe, związane z klientami, kody źródłowe oraz plany przed przypadkowym lub celowym wyciekiem. Narzędzie DLP audytuje wszystkie działania związane z danymi bez względu na to, gdzie są przemieszczane, dzięki czemu minimalizujemy ryzyko dostania się w niepowołane ręce.

Dzięki Safetica możesz analizować ryzyko wewnętrzne, wykrywać zagrożenia i szybko je łagodzić. Powiadomienia o tym, jak traktować wrażliwe dane, mogą pomóc zwiększyć świadomość na temat bezpieczeństwa danych i edukować użytkowników.

Safetica pomaga wykrywać, zapobiegać i łagodzić naruszenia przepisów. Jej funkcje audytowe wspierają badanie incydentów w celu zapewnienia zgodności z przepisami i standardami ochrony danych, takimi jak RODO, HIPAA, DORA, PCI-DSS, GLBA, ISO/IEC 27001 lub NIS2.



4,9 w rankingu Gartner Peer Insights za integrację i wdrożenie
Nasza konsola Safetica ONE została zaprojektowana z myślą o użytkownikach. Korzystanie z niej jest intuicyjne i umożliwia administratorom przejęcie kontroli nad bezpieczeństwem danych bez konieczności intensywnego szkolenia.
Elastyczne opcje wdrożenia dla firm, z instalacją on-prem dla maksymalnej kontroli i bezpieczeństwa lub konsolą w chmurze dla większej elastyczności i skalowalności. W trakcie całego procesu możesz liczyć na wsparcie naszych wiodących w branży partnerów i dostawców.
Safetica jest wyposażona w gotowe do użycia polityki umożliwiające szybkie wdrożenie. Natychmiast i w sposób automatyczny wykrywaj oraz rejestruj incydenty związane z poufnymi danymi, blokuj dostęp do ryzykownych aplikacji i witryn internetowych oraz inicjuj uniwersalne monitorowanie.
Safetica oferuje monitorowanie w czasie rzeczywistym, które zapewniają pełny wgląd do danych i ich wykorzystania, wspierając procesy z zakresu zgodności i bezpieczeństwa.
Safetica zapewnia możliwość pobierania spersonalizowanych raportów dla Twojej firmy oraz możliwość audytowania niebezpiecznych działań w obrębie organizacji.
Safetica umożliwia klasyfikację poufnych danych oraz kluczowych plików dla przedsiębiorstwa, a także zabezpieczenia przed nieupoważnionym udostępnianiem ich poza obręb firmy.
Nasi klienci podkreślają, że Safetica jest intuicyjna, łatwa we wdrożeniu i zapewnia szybkie efekty w ochronie danych w chmurze.

Zabezpiecz swoje dane w chmurze i zapobiegaj nieautoryzowanemu dostępowi oraz wyciekom.
Dowiedz się, jakie wrażliwe dane posiadasz i gdzie się one znajdują, dzięki Wykrywaniu i klasyfikacji danych.
Zapobiegnij utracie danych, podnoś świadomość cyberbezpieczeństwa wśród pracowników i egzekwuj zgodność z przepisami dzięki skutecznym mechanizmom kontroli bezpieczeństwa.
Zabezpieczaj, zarządzaj i monitoruj porty USB i urządzenia peryferyjne w celu ochrony danych dzięki funkcji Kontroli urządzeń.
Proaktywnie identyfikuj anomalie i wykrywaj zagrożenia wewnętrzne dzięki Zarządzaniu ryzykiem wewnętrznym.
Zabezpiecz wysyłanie wiadomości e-mail i udostępnianie plików, chroń dane i maksymalizuj wartość inwestycji w chmurze dzięki zabezpieczeniom dedykowanym platformie Microsoft 365.
Zapewnienie zgodności ze standardami ochrony danych i uniknięcie kosztownych kar dzięki Zgodności z przepisami.
Analizuj ryzyko w zachowaniach użytkowników i blokuj niebezpieczne działania za pomocą Analizy behewiawiorej i audytu przestrzeni roboczej.
Poznaj prawdziwe historie wdrożeń Safetica w firmach z sektora finansowego, usługowego, przemysłowego i administracji publicznej. Zobacz, jak nasze systemy DLP pomogły w zapobieganiu wyciekom danych, spełnianiu wymagań RODO i wzmacnianiu polityk bezpieczeństwa. Każde case study DLP to praktyczny przykład, jak skutecznie chronić informacje pracowników i klientów.
Dzięki rozwiązaniu Safetica, jako osoba odpowiedzialna w Klinice za ochronę tych danych mogę decydować w jaki sposób i przez kogo poszczególne dane mogą być przetwarzane, gdzie i komu udostępniane.
Coofinep to kolumbijska spółdzielnia finansowa, która została doceniona za swoje zaangażowanie w doskonałość w zakresie oszczędności finansowych i usług kredytowych.
COOSANLUIS to kolumbijska spółdzielnia oszczędnościowo-kredytowa założona w 1966 roku. Świadczy wysokiej jakości usługi finansowe, koncentrując się na dobrobycie i rozwoju gospodarczym swoich członków. Z biegiem lat spółdzielnia znacznie się rozwinęła, dostosowując się do zmian rynkowych i wdrażając nowe technologie w celu usprawnienia swojej działalności i usług.
Sprawdź, jak Safetica może analizować, klasyfikować i chronić Twoje najcenniejsze dane.