Aktywność użytkowników i audyt przestrzeni roboczej

  • Wykrywanie zagrożeń wewnętrznych w obrębie chronionej firmy
  • Analizowanie ryzyka w działaniach użytkowników i blokowanie niebezpiecznych zachowań
  • Wykrywanie i eliminowanie niechcianego oprogramowania i urządzeń
  • Otrzymuj alerty w czasie rzeczywistym i raporty podsumowujące dotyczące przestrzeni roboczej i aktywności użytkowników

Umów się na konsultację

Bądź świadomy niepożądanych działań użytkowników

Nowoczesne bezpieczeństwo IT to nie tylko ochrona firmy przed zagrożeniami zewnętrznymi, ale także zagrożenia wewnętrzne. Safetica może pomóc chronić dane zarówno przed niezamierzonym, jak i złośliwym zachowaniem użytkowników:

  • Analizuj ryzyko związane z działaniami użytkowników, takimi jak: przesyłanie plików, komunikatory internetowe, drukowanie, wysyłanie załączników e-mailem i inne.
  • Zobacz, jakie portale z ofertami pracy odwiedzają Twoi pracownicy, ponieważ mogą one stanowić przyszłe zagrożenie dla bezpieczeństwa danych.
  • Korzystaj z zaawansowanych reguł, aby wyświetlać powiadomienia, rejestrować lub blokować potencjalnie ryzykowne zachowania.
  • Otrzymuj alerty i raporty w czasie rzeczywistym dotyczące zablokowanych działań oraz czasu spędzonego w aplikacjach lub na stronach internetowych.
  • Kontroluj, jakie zasoby mogą być wykorzystywane w Twojej firmie.
  • Wizualizuj trendy w zachowaniu użytkowników.

Audyt wydajności operacyjnej

Lepszy wgląd w działania Twojej firmy pomoże Ci w jeszcze sprawniejszym jej prowadzeniu. Zidentyfikuj kłopotliwe elementy w swoich procesach, efektywnie wykorzystaj zasoby i rozwiąż problemy związane z bezpieczeństwem lub wydajnością biznesową. Bądź na bieżąco, nawet gdy Twoi pracownicy pracują z domu lub w podróży.

Dzięki Safetica możesz:

  • Uzyskać lepszy przegląd aktywności użytkowników na stacjach końcowych, w sieci i w chmurze.
  • Wyświetlać audytowane dane w konfigurowalnych raportach.
  • Zbierać dowody kryminalistyczne dotyczące działań użytkowników i naruszeń zasad firmy.
  • Uzyskać przegląd oprogramowania, usług w chmurze i wykorzystania sprzętu w Twojej firmie.
  • Scentralizować zarządzanie szyfrowaniem funkcji BitLocker w celu zabezpieczenia danych w przypadku kradzieży urządzenia.
  • Uzyskać zautomatyzowane raporty i alerty w czasie rzeczywistym dotyczące użytkowników pracujących na miejscu lub zdalnie.

Dowiedz się więcej o zapobieganiu utracie danych

Zabezpiecz swoje dane w chmurze i zapobiegaj nieautoryzowanemu dostępowi oraz wyciekom.

Dowiedz się, jakie wrażliwe dane posiadasz i gdzie się one znajdują, dzięki Wykrywaniu i klasyfikacji danych.

Zapobiegnij utracie danych, podnoś świadomość cyberbezpieczeństwa wśród pracowników i egzekwuj zgodność z przepisami dzięki skutecznym mechanizmom kontroli bezpieczeństwa.

Zabezpieczaj, zarządzaj i monitoruj porty USB i urządzenia peryferyjne w celu ochrony danych dzięki funkcji Kontroli urządzeń.

Proaktywnie identyfikuj anomalie i wykrywaj zagrożenia wewnętrzne dzięki Zarządzaniu ryzykiem wewnętrznym.

Zabezpiecz wysyłanie wiadomości e-mail i udostępnianie plików, chroń dane i maksymalizuj wartość inwestycji w chmurze dzięki zabezpieczeniom dedykowanym platformie Microsoft 365.

Zapewnienie zgodności ze standardami ochrony danych i uniknięcie kosztownych kar dzięki Zgodności z przepisami.

Analizuj ryzyko w zachowaniach użytkowników i blokuj niebezpieczne działania za pomocą Analizy behewiawiorej i audytu przestrzeni roboczej.

Dlaczego Safetica?

Ciągłe monitorowanie

Ciągłe monitorowanie

Safetica oferuje monitorowanie w czasie rzeczywistym, które zapewniają pełny wgląd do danych i ich wykorzystania, wspierając procesy z zakresu zgodności i bezpieczeństwa.

Raportowanie i audytowanie

Raportowanie i audytowanie

Safetica zapewnia możliwość pobierania spersonalizowanych raportów dla Twojej firmy oraz możliwość audytowania niebezpiecznych działań w obrębie organizacji.

Zabezpieczanie danych

Zabezpieczanie danych

Safetica umożliwia klasyfikację poufnych danych oraz kluczowych plików dla przedsiębiorstwa, a także zabezpieczenia przed nieupoważnionym udostępnianiem ich poza obręb firmy.

Użytkownicy cenią Safetica

Nasi klienci doceniają nasze wsparcie i uważają, że Safetica jest łatwa w użyciu i szybka do wdrożenia.

Dowiedz się więcej

Case Study

17 kwietnia 2024

Historia sukcesu klienta w zakresie ochrony danych i rozwiązań - Case Study - Tien Tuan Pharmaceutical

W branży produkcyjnej, gdzie króluje innowacyjność i precyzja, konieczne jest zapewnienie solidnej ochrony danych i wydajności operacyjnej. Dziś podzielimy się naszą udaną współpracą z firmą specjalizującą się w projektowaniu, produkcji, dostarczaniu i pakowaniu gotowych rozwiązań dla maszyn przetwórczych.

case study#dlpsafetica
Czytaj więcej
21 listopada 2023

„Analiza działań użytkowników z danymi jest w Safetica niezwykle dokładna” - Case Study - Bank Spółdzielczy w Mszanie Dolnej

Bank Spółdzielczy w Mszanie Dolnej stale wprowadza nowe rozwiązania technologiczne, które mają za zadanie zwiększyć efektywność operacyjną, ale również w maksymalny sposób zagwarantować bezpieczeństwo organizacji. Jedną z ostatnich nowości w cyfrowej architekturze banku było wdrożenie narzędzia DLP, które ma na celu jeszcze lepiej zabezpieczyć wrażliwe dane klientów, takie jak np. imiona i nazwiska, numery PESEL czy numery kont.

case study#data loss protection#dlpsafetica
Czytaj więcej
30 marca 2023

„Bezpieczeństwo danych naszych dawców jest dla nas najważniejsze!” - Case study - Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Warszawie

Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Warszawie skupia w swej strukturze 10 Terenowych Oddziałów oraz 5 ambulansów umożliwiających pobieranie krwi w systemie mobilnym, zaopatrując w krew i jej składniki ponad 100 szpitali działających głównie w obrębie woj. Mazowieckiego.

case studysafetica
Czytaj więcej

Zaplanuj prezentację

Sprawdź, jak Safetica może analizować, klasyfikować i chronić Twoje najcenniejsze dane.

Umów się na konsultację