Zapobieganie utracie danych w branży prawniczej
Chroń wrażliwe dane, przestrzegaj poufności klientów oraz wypełniaj zobowiązania etyczne i prawne dotyczące bezpieczeństwa danych.
Chroń wrażliwe dane, przestrzegaj poufności klientów oraz wypełniaj zobowiązania etyczne i prawne dotyczące bezpieczeństwa danych.
naruszeń danych wiąże się z ujawnieniem informacji przez pracowników
klientów zakończy współpracę z firmą po naruszeniu ochrony danych osobowych
średni koszt naruszenia bezpieczeństwa danych w mniejszych firmach
Safetica może wykrywać i klasyfikować dane na podstawie kontroli zawartości, kontekstu i właściwości plików. Przeprowadza inspekcję wszystkich działań związanych z poufnymi danymi bez względu na to, gdzie dane są przechowywane lub przenoszone. Dzięki temu można zgłaszać informacje o potencjalnym wycieku lub kradzieży.
Safetica może analizować ryzyko wewnętrzne, wykrywać zagrożenia i szybko je łagodzić. Możesz zarządzać swoją cyfrową przestrzenią roboczą, wykrywać niechciane oprogramowanie i sprzęt, analizować zachowania w celu wykrywania pracowników wysokiego ryzyka.
Safetica może zablokować ryzykowną aktywność, powiadomić administratora lub przypomnieć pracownikowi o politykach bezpieczeństwa organizacji. Zwiększa to świadomość na temat bezpieczeństwa danych i edukuje użytkowników w zakresie właściwego korzystania z danych firmowych.
Safetica umożliwia łatwe i szybkie wdrożenie, płynnie integrując się z istniejącą infrastrukturą IT w celu zminimalizowania problemów ze zgodnością. Korzystaj ze zwiększonej ochrony danych i produktywności bez znaczących opóźnień lub zakłóceń.
Klasyfikacje danych Safetica są odporne na próby ominięcia DLP, nawet jeśli pliki są zarchiwizowane, zaszyfrowane lub mają inne rozszerzenie. Ochrona ta rozciąga się na nowe dokumenty i pliki opuszczające chronioną stację końcową.
Safetica oferuje organizacjom elastyczne opcje implementacji, z instalacją lokalną dla maksymalnej kontroli i bezpieczeństwa lub hostingiem w chmurze dla większej elastyczności i skalowalności.