Nasze wyniki mówią same za siebie.
Nasi klienci są jednomyślni. Uwielbiają rozwiązania Safetica.
Nasi klienci są jednomyślni. Uwielbiają rozwiązania Safetica.
Od lat prekursorami we wprowadzaniu coraz bardziej zaawansowanych rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa są instytucje bankowe. Nie dziwi więc, że potrzebę zastosowania rozwiązania klasy DLP (data loss prevention) dostrzegł zarząd Banku Spółdzielczego w Kraśniku.
W branży produkcyjnej, gdzie króluje innowacyjność i precyzja, konieczne jest zapewnienie solidnej ochrony danych i wydajności operacyjnej. Dziś podzielimy się naszą udaną współpracą z firmą specjalizującą się w projektowaniu, produkcji, dostarczaniu i pakowaniu gotowych rozwiązań dla maszyn przetwórczych.
Bank Spółdzielczy w Mszanie Dolnej stale wprowadza nowe rozwiązania technologiczne, które mają za zadanie zwiększyć efektywność operacyjną, ale również w maksymalny sposób zagwarantować bezpieczeństwo organizacji. Jedną z ostatnich nowości w cyfrowej architekturze banku było wdrożenie narzędzia DLP, które ma na celu jeszcze lepiej zabezpieczyć wrażliwe dane klientów, takie jak np. imiona i nazwiska, numery PESEL czy numery kont.
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Warszawie skupia w swej strukturze 10 Terenowych Oddziałów oraz 5 ambulansów umożliwiających pobieranie krwi w systemie mobilnym, zaopatrując w krew i jej składniki ponad 100 szpitali działających głównie w obrębie woj. Mazowieckiego.
Opolgraf SA, to jedna z największych drukarni dziełowych w Polsce. Posiadając 75-letnie doświadczenie, specjalizuje się w wydrukach książek w oprawie broszurowej, twardej, ze spiralą, czasopism czy akcydensów. Firma zdobyła wiele cennych nagród, a wydawcy doceniają ją przede wszystkim za komunikatywność, jakość oraz terminowość. Zgrany zespół ponad stu pięćdziesięciu pracowników uzupełnia bogaty park maszyn, co gwarantuje realizację najbardziej wymagających zadań.
Krakowski Bank Spółdzielczy poszukiwał rozwiązania DLP, które miało zapewnić jeszcze wyższy od stosowanego, poziom bezpieczeństwa danych gromadzonych przez bank. Instytucja, zgodnie z wymogami i standardami rynkowymi, wdrożyła szereg rozwiązań z zakresu cybersecurity, np. blokowanie portów USB, ale według przedstawiciela zespołu cyberbezpieczeństwa KBS, w dzisiejszych czasach wymagana jest nie tylko stała identyfikacja mogących pojawić się zagrożeń, ale również ciągłe udoskonalanie rozwiązań...
Dzięki Safetica, DPD dokładnie wie, co się dzieje z danymi firmy i że nic im nie grozi. Dział IT jest świadomy, gdzie znajdują się dane i kto ma do nich dostęp.
VOLTAMP TRANSFORMERS OMAN SAOC to producent transformatorów z siedzibą w Omanie, a bezpieczeństwo danych jest dla tej firmy jednym z najważniejszych priorytetów.
Brazylijska firma konsultingowa KNTS Consultores musiała dostosować się do wymagań rozporządzenia LGPD (Brazylijski odpowiednik RODO). Wykorzystując produkty Safetica firma nie tylko wypełnia swoje zobowiązania wynikające z przepisów prawa, ale także ma pewność, że poufne dokumenty jej klientów są bezpieczne i chronione.
Safetica, to szybkie i intuicyjne wdrożenie – większość polityk i ustawień uruchamia się bowiem automatycznie w momencie instalacji rozwiązania.
Jako system DLP Safetica sprawdza się w naszej firmie doskonale. Jest to rozwiązanie wyjątkowo intuicyjne w działaniu, które nie wymaga stałej opieki po stronie administratora.
"Konsekwencją wycieku informacji może być utrata zaufania Naszych kontrahentów, jak i w dłuższej perspektywie pozycji na rynku. Do takich incydentów Adriana S.A. nie może dopuścić. Spółka zdecydowała o zakupie rozwiązania klasy DLP."
Safetica DLP spełniła nasze oczekiwania. Produkt dał nam zdecydowanie lepszy wgląd w to, jak pracownicy pracują z wrażliwymi zasobami, dzięki czemu wiemy, jak skuteczniej zadbać o ich bezpieczeństwo.
Urząd zdecydował się na zakup „1 400 bezterminowych licencji systemu Safetica DLP wraz z wdrożeniem, szkoleniem pracowników, uruchomieniem systemu ochrony przed wyciekiem danych oraz wsparciem technicznym i serwisem producenta.
Zdecydowaliśmy się na rozwiązanie klasy DLP, ponieważ szukaliśmy narzędzia, które da nam poczucie bezpieczeństwa i to nie tylko w razie włamania, ale także w przypadku celowego działania na szkodę firmy lub zwykłego błędu ludzkiego
"Gdybym miał wybrać jedną funkcję rozwiązania Safetica, z której jesteśmy najbardziej zadowoleni, to byłby to bez wątpienia Audytor. Można z niego skorzystać jeszcze przed właściwym wdrożeniem rozwiązania i znaleźć wszystkie potencjalne źródła wycieku danych"
Problemem przedsiębiorstwa były nieszczelności w ochronie danych, prowadzące do kradzieży i wyprzedaży poufnych informacji, co znacząco utrudniało efektywne prowadzenie biznesu. Kłopotliwą sytuację rozwiązało wdrożenie oprogramowania Safetica, eliminującego luki w bezpieczeństwie firmy.
Szukaliśmy narzędzia, które pozwoli na bieżącą analizę działań pracowników i podjęcie reakcji w przypadku działań niezgodnych z wdrożoną w Centrum Onkologii polityką bezpieczeństwa.
Dzięki rozwiązaniu Safetica, jako osoba odpowiedzialna w Klinice za ochronę tych danych mogę decydować w jaki sposób i przez kogo poszczególne dane mogą być przetwarzane, gdzie i komu udostępniane.
Dzięki wdrożeniu oprogramowania Safetica kierownictwo biura zyskało wgląd w aktywności pracowników i narzędzia kontroli dostępu do firmowego sprzętu. Safetica pomogła pracownikom biura skoncentrować się na swoich obowiązkach.
Na potrzeby firmy Coca-Cola Sabco dostarczyliśmy kompleksowe rozwiązanie dedykowane wewnętrznej ochronie firmowych danych.