
Kontrola urządzeń
Zabezpiecz, zarządzaj i monitoruj porty USB i urządzenia peryferyjne, aby zapobiec nieautoryzowanemu dostępowi do danych i zmniejszyć ryzyko ich utraty lub kradzieży.

Zabezpiecz, zarządzaj i monitoruj porty USB i urządzenia peryferyjne, aby zapobiec nieautoryzowanemu dostępowi do danych i zmniejszyć ryzyko ich utraty lub kradzieży.







Kontrola urządzeń oznacza ustalanie polityk i środków w celu nadzorowania i ;zarządzania korzystaniem z urządzeń w sieci lub w otoczeniu organizacji. Pomaga śledzić, kto może się z nimi połączyć, do jakich danych mają dostęp i jakie działania mogą wykonywać.
Kontrola urządzeń odgrywa kluczową rolę w ograniczaniu ryzyka wewnętrznego i ;ochronie danych w firmie.

Automatycznie skanuj, identyfikuj i ;klasyfikuj podłączone urządzenia zewnętrzne używane przez pracowników.

Ustaw szczegółowe zasady kontroli urządzeń, monitoruj wszystkie porty USB i urządzenia na punktach końcowych.

Uniemożliwiaj i blokuj nieautoryzowane użycie urządzeń.

Otrzymuj powiadomienia i raporty dotyczące aktywności USB na wszystkich punktach końcowych.
Safetica oferuje monitorowanie w czasie rzeczywistym, które zapewniają pełny wgląd do danych i ich wykorzystania, wspierając procesy z zakresu zgodności i bezpieczeństwa.
Safetica zapewnia możliwość pobierania spersonalizowanych raportów dla Twojej firmy oraz możliwość audytowania niebezpiecznych działań w obrębie organizacji.
Safetica umożliwia klasyfikację poufnych danych oraz kluczowych plików dla przedsiębiorstwa, a także zabezpieczenia przed nieupoważnionym udostępnianiem ich poza obręb firmy.
Zabezpiecz swoje dane w chmurze i zapobiegaj nieautoryzowanemu dostępowi oraz wyciekom.
Dowiedz się, jakie wrażliwe dane posiadasz i gdzie się one znajdują, dzięki Wykrywaniu i klasyfikacji danych.
Zapobiegnij utracie danych, podnoś świadomość cyberbezpieczeństwa wśród pracowników i egzekwuj zgodność z przepisami dzięki skutecznym mechanizmom kontroli bezpieczeństwa.
Zabezpieczaj, zarządzaj i monitoruj porty USB i urządzenia peryferyjne w celu ochrony danych dzięki funkcji Kontroli urządzeń.
Proaktywnie identyfikuj anomalie i wykrywaj zagrożenia wewnętrzne dzięki Zarządzaniu ryzykiem wewnętrznym.
Zabezpiecz wysyłanie wiadomości e-mail i udostępnianie plików, chroń dane i maksymalizuj wartość inwestycji w chmurze dzięki zabezpieczeniom dedykowanym platformie Microsoft 365.
Zapewnienie zgodności ze standardami ochrony danych i uniknięcie kosztownych kar dzięki Zgodności z przepisami.
Analizuj ryzyko w zachowaniach użytkowników i blokuj niebezpieczne działania za pomocą Analizy behewiawiorej i audytu przestrzeni roboczej.
Nasi klienci podkreślają, że Safetica jest intuicyjna, łatwa we wdrożeniu i zapewnia szybkie efekty w ochronie danych w chmurze.

Poznaj prawdziwe historie wdrożeń Safetica w firmach z sektora finansowego, usługowego, przemysłowego i administracji publicznej. Zobacz, jak nasze systemy DLP pomogły w zapobieganiu wyciekom danych, spełnianiu wymagań RODO i wzmacnianiu polityk bezpieczeństwa. Każde case study DLP to praktyczny przykład, jak skutecznie chronić informacje pracowników i klientów.
Dzięki rozwiązaniu Safetica, jako osoba odpowiedzialna w Klinice za ochronę tych danych mogę decydować w jaki sposób i przez kogo poszczególne dane mogą być przetwarzane, gdzie i komu udostępniane.
Coofinep to kolumbijska spółdzielnia finansowa, która została doceniona za swoje zaangażowanie w doskonałość w zakresie oszczędności finansowych i usług kredytowych.
COOSANLUIS to kolumbijska spółdzielnia oszczędnościowo-kredytowa założona w 1966 roku. Świadczy wysokiej jakości usługi finansowe, koncentrując się na dobrobycie i rozwoju gospodarczym swoich członków. Z biegiem lat spółdzielnia znacznie się rozwinęła, dostosowując się do zmian rynkowych i wdrażając nowe technologie w celu usprawnienia swojej działalności i usług.
Sprawdź, jak Safetica może analizować, klasyfikować i chronić Twoje najcenniejsze dane.