Kontrola urządzeń

Zabezpiecz, zarządzaj i monitoruj porty USB i urządzenia peryferyjne, aby zapobiec nieautoryzowanemu dostępowi do danych i zmniejszyć ryzyko ich utraty lub kradzieży.

Umów się na konsultację

Oni powierzyli nam swoje bezpieczeństwo:

Wykryj i zabezpiecz wrażliwe dane

Czym jest kontrola urządzeń?

Kontrola urządzeń oznacza ustalanie polityk i środków w celu nadzorowania i ;zarządzania korzystaniem z urządzeń w sieci lub w otoczeniu organizacji. Pomaga śledzić, kto może się z nimi połączyć, do jakich danych mają dostęp i jakie działania mogą wykonywać.

Kontrola urządzeń odgrywa kluczową rolę w ograniczaniu ryzyka wewnętrznego i ;ochronie danych w firmie.

Dowiedz się, jak Safetica wykorzystuje kontrolę urządzeń do zarządzania ryzykiem wewnętrznym i ochrony danych.

Automatyczne skanowanie

Automatycznie skanuj, identyfikuj i ;klasyfikuj podłączone urządzenia zewnętrzne używane przez pracowników.

Zasady kontroli urządzeń

Ustaw szczegółowe zasady kontroli urządzeń, monitoruj wszystkie porty USB i urządzenia na punktach końcowych.

Blokowanie nieautoryzowanych urządzeń

Uniemożliwiaj i blokuj nieautoryzowane użycie urządzeń.

Powiadomienia i raporty

Otrzymuj powiadomienia i raporty dotyczące aktywności USB na wszystkich punktach końcowych.

Safetica umożliwia łatwe zarządzanie szeroką gamą typów dysków USB, zwiększając bezpieczeństwo danych w różnych środowiskach pracy.

  • Urządzenia pamięci masowej USB (pamięci flash USB, pamięci przenośne, pendrive'y itp.)
  • Zewnętrzne dyski twarde (w tym sATA HDDs)
  • Odtwarzacze i nagrywarki CD/DVD (wewnętrzne i zewnętrzne)
  • iPhone’y, iPady i iPody
  • Smartfony i tablety (w tym urządzenia z systemem Android, Blackberry i PDA)
  • Aparaty cyfrowe
  • I inne urządzenia do odtwarzania multimediów
  • Czytniki kart (wewnętrzne i zewnętrzne)
  • Karty pamięci (SD, MMC, CF, Smartcard itp.)
  • Drukarki
  • Kamery internetowe
  • Urządzenia FireWire
  • Urządzenia Bluetooth
  • Port szeregowy
  • Thunderbolt
  • Udział sieciowy
  • Pamięć masowa (pamięć masowa RDP)
  • Klucz sprzętowy na podczerwień

Dlaczego Safetica?

Ciągłe monitorowanie

Ciągłe monitorowanie

Safetica oferuje monitorowanie w czasie rzeczywistym, które zapewniają pełny wgląd do danych i ich wykorzystania, wspierając procesy z zakresu zgodności i bezpieczeństwa.

Raportowanie i audytowanie

Raportowanie i audytowanie

Safetica zapewnia możliwość pobierania spersonalizowanych raportów dla Twojej firmy oraz możliwość audytowania niebezpiecznych działań w obrębie organizacji.

Zabezpieczanie danych

Zabezpieczanie danych

Safetica umożliwia klasyfikację poufnych danych oraz kluczowych plików dla przedsiębiorstwa, a także zabezpieczenia przed nieupoważnionym udostępnianiem ich poza obręb firmy.

Dowiedz się więcej o zapobieganiu utracie danych

Zabezpiecz swoje dane w chmurze i zapobiegaj nieautoryzowanemu dostępowi oraz wyciekom.

Dowiedz się, jakie wrażliwe dane posiadasz i gdzie się one znajdują, dzięki Wykrywaniu i klasyfikacji danych.

Zapobiegnij utracie danych, podnoś świadomość cyberbezpieczeństwa wśród pracowników i egzekwuj zgodność z przepisami dzięki skutecznym mechanizmom kontroli bezpieczeństwa.

Zabezpieczaj, zarządzaj i monitoruj porty USB i urządzenia peryferyjne w celu ochrony danych dzięki funkcji Kontroli urządzeń.

Proaktywnie identyfikuj anomalie i wykrywaj zagrożenia wewnętrzne dzięki Zarządzaniu ryzykiem wewnętrznym.

Zabezpiecz wysyłanie wiadomości e-mail i udostępnianie plików, chroń dane i maksymalizuj wartość inwestycji w chmurze dzięki zabezpieczeniom dedykowanym platformie Microsoft 365.

Zapewnienie zgodności ze standardami ochrony danych i uniknięcie kosztownych kar dzięki Zgodności z przepisami.

Analizuj ryzyko w zachowaniach użytkowników i blokuj niebezpieczne działania za pomocą Analizy behewiawiorej i audytu przestrzeni roboczej.

Użytkownicy cenią Safetica

Nasi klienci doceniają nasze wsparcie i uważają, że Safetica jest łatwa w użyciu i szybka do wdrożenia.

Dowiedz się więcej

Case Study

29 sierpnia 2024

„Safetica spełnia wszystkie nasze oczekiwania” - case study - Bank Spółdzielczy w Kraśniku

Od lat prekursorami we wprowadzaniu coraz bardziej zaawansowanych rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa są instytucje bankowe. Nie dziwi więc, że potrzebę zastosowania rozwiązania klasy DLP (data loss prevention) dostrzegł zarząd Banku Spółdzielczego w Kraśniku.

case study#data loss protection#dlpsafetica#wyciek danych
Czytaj więcej
17 kwietnia 2024

Historia sukcesu klienta w zakresie ochrony danych i rozwiązań - Case Study - Tien Tuan Pharmaceutical

W branży produkcyjnej, gdzie króluje innowacyjność i precyzja, konieczne jest zapewnienie solidnej ochrony danych i wydajności operacyjnej. Dziś podzielimy się naszą udaną współpracą z firmą specjalizującą się w projektowaniu, produkcji, dostarczaniu i pakowaniu gotowych rozwiązań dla maszyn przetwórczych.

case study#dlpsafetica
Czytaj więcej
21 listopada 2023

„Analiza działań użytkowników z danymi jest w Safetica niezwykle dokładna” - Case Study - Bank Spółdzielczy w Mszanie Dolnej

Bank Spółdzielczy w Mszanie Dolnej stale wprowadza nowe rozwiązania technologiczne, które mają za zadanie zwiększyć efektywność operacyjną, ale również w maksymalny sposób zagwarantować bezpieczeństwo organizacji. Jedną z ostatnich nowości w cyfrowej architekturze banku było wdrożenie narzędzia DLP, które ma na celu jeszcze lepiej zabezpieczyć wrażliwe dane klientów, takie jak np. imiona i nazwiska, numery PESEL czy numery kont.

case study#data loss protection#dlpsafetica
Czytaj więcej

Zaplanuj prezentację

Sprawdź, jak Safetica może analizować, klasyfikować i chronić Twoje najcenniejsze dane.

Umów się na konsultację