7 kwietnia 2025
WAŻNE: End‑of‑life Safetica ONE
Chcielibyśmy poinformować o zbliżającym się proces wycofywania oprogramowania Safetica ONE 10.5 i starszych wersji z użytku. Przygotowaliśmy listę najczęściej zadawanych pytań (FAQ), aby dostarczyć szczegółowych informacji na temat procesu migracji, harmonogramów i opcji wsparcia. Naszym celem jest zapewnienie, że posiadasz niezbędne informacje, aby zachować bezpieczeństwo danych podczas tego przejścia.
W tym artykule znajdziesz odpowiedzi na następujące pytania:
- Kiedy Safetica One zostanie wycofana z rynku?
- Co oznacza EOL dla Safetica ONE?
- Dlaczego Safetica ONE została wycofana?
- Czy mogę kontynuować korzystanie z Safetica ONE po dacie EOL?
- Jak przeprowadzić migrację do nowej Safetica?
- Z kim mogę się skontaktować, aby uzyskać więcej informacji lub wsparcie?
- Czy mogę przejść z wdrożenia lokalnego do chmury?
- Jakie są różnice w zestawie funkcji?
Kiedy Safetica One zostanie wycofana z rynku?
Prosimy o zwrócenie uwagi na poniższe ważne daty i odpowiednie zaplanowanie, aby zapewnić płynne przejście do nowej wersji Safetica.
Koniec sprzedaży
- 11 kwietnia 2024 roku: Koniec sprzedaży Safetica ONE. Od kwietnia 2024 r. sprzedawana będzie wyłącznie Safetica w wersji 11.
Koniec obsługi technicznej (EoM)
- 31 grudnia 2024 roku: Koniec wsparcia (EoM) dla Safetica ONE. Do końca 2024 roku będziemy dostarczać niezbędne aktualizacje i modyfikacje Safetica ONE, ale nie będziemy dodawać nowych funkcji. Po zakończeniu 2024 r. nie będzie żadnych nowych modyfikacji ani aktywnej obsługi technicznej dla klientów.
Koniec okresu eksploatacji (EoL)
30 czerwca 2025 r: Koniec okresu eksploatacji (EoL) dla Safetica ONE. Od 1 stycznia 2025 r. do 30 czerwca 2025 r. nie będzie już świadczone wsparcie klienta. Safetica będzie zajmować się tylko krytycznymi kwestiami bezpieczeństwa, naprawiać problemy globalne i obsługiwać eskalacje klientów w oparciu o nasz nowy oficjalny protokół eskalacji Safetica. Po 30 czerwca 2025 r. produkt nie będzie już otrzymywać żadnych aktualizacji ani wsparcia.
Co oznacza EoL dla Safetica ONE?
EoL (End-of-Life) oznacza, że Safetica ONE nie będzie już wspierana ani aktualizowana. Nie będzie dalszych aktualizacji oprogramowania, poprawek błędów, łatek bezpieczeństwa ani wsparcia technicznego.
Ponieważ po 30 czerwca 2025 r. nie będą wydawane żadne aktualizacje ani poprawki, ważne jest, aby zaplanować migrację do nowej wersji Safetica w celu zachowania bezpieczeństwa i funkcjonalności.
Dlaczego Safetica ONE została wycofana?
W kwietniu 2024 r. Safetica połączyła swoją ofertę produktów w jedno rozwiązanie do ochrony danych. Ujednolicona Safetica łączy w sobie najlepsze cechy Safetica ONE i Safetica NXT, oferując uproszczone opcje wdrażania w chmurze lub lokalnie.
Czy mogę kontynuować korzystanie z Safetica ONE po dacie EOL?
Tak, można nadal korzystać z produktu, ale nie jest to zalecane. Bez aktualizacji i wsparcia produkt może stać się podatny na zagrożenia bezpieczeństwa i może nie spełniać wymogów prawnych.
Jak przeprowadzić migrację do nowej wersji Safetica?
W większości przypadków migracja obejmuje proste kroki. Jeśli narzędzie do sprawdzania gotowości do aktualizacji zidentyfikuje bardziej złożone scenariusze, wsparcie Safetica poprowadzi i pomoże klientom w całym procesie, aby zapewnić płynne przejście.
Sprawdź jak zaktualizować Safetica do wersji 11 tutaj.
Skontaktuj się z pomocą techniczną Safetica za pośrednictwem tego linku.
Z kim mogę się skontaktować, aby uzyskać więcej informacji lub wsparcie?
Aby uzyskać więcej informacji lub wsparcie, skontaktuj się z pomocą techniczną Safetica za pośrednictwem tego linku. Pomogą oni w przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących EOL i migracji do nowej Safetica.
Czy mogę przejść z wdrożenia lokalnego do chmury?
Tak. Skontaktuj się z pomocą techniczną Safetica, aby omówić dostępne opcje, korzystając z tego linku.
Jakie są różnice w zestawie funkcji?
Różnice w zestawie funkcji:
- Aby dowiedzieć się więcej o różnicach w funkcjach między Safetica ONE i nową Safetica, przeczytaj ten artykuł.
- Aby dowiedzieć się więcej o różnicach w oferowanych planach produktowych, odwiedź tę stronę.
Przypomnienie o aktualizacji:
Gorąco zachęcamy wszystkich klientów do uaktualnienia do nowej wersji Safetica, aby otrzymywać nowe funkcje oraz pełną obsługę produktu i klienta. W nowej wersji Safetica można wybierać między wdrożeniem chmurowym i wdrożeniem lokalnym, a także dwoma planami produktowymi: Essentials i Pro.

Mateusz Piątek
senior product manager Safetica / Holm Security / Segura
Masz pytania?
Skontaktuj się ze mną:
piatek.m@dagma.pl
532 570 255
Skuteczna ochrona przed wyciekiem danych
Podobne wpisy:
Polecane wydarzenia: