Wygodna ochrona przed utratą danych i zagrożeniami wewnętrznymi

Chroni dane firm i wspiera wydajność operacyjną, zapobiegając błędom ludzkim i złośliwym działaniom

  • Bez komplikacji, wysoka opłacalność
  • Bezproblemowa integracja z istniejącym środowiskiem
  • Zaawansowana kontrola przestrzeni roboczej i analiza zachowań
  • Elastyczny proces wdrażania i niskie wymagania sprzętowe
Zobacz webinarium

Wiele zadań w zakresie bezpieczeństwa.

Safetica ONE Enterprise

insights
Nadzór i wykrywanie

Klasyfikacja i kontrola przepływu poufnych danych w każdym kanale i w ramach wszystkich operacji. Analiza punktów narażenia danych na ryzyko utraty lub kradzieży.

insert_chart
Ochrona danych

Ochrona danych krytycznych i kontrola dostępu. Zapobieganie niewłaściwemu wykorzystywaniu lub kradzieży poufnych danych przez pracowników.

verified_user
Zgodność z przepisami

Pomoc w spełnieniu wymogów prawnych oraz w wykrywaniu naruszeń przepisów i zapobieganiu im.

person_search
Analiza behawioralna

Bezpieczny rozwój firmy dzięki poznaniu sposobu, w jaki pracownicy pracują, drukują i wykorzystują drogie oprogramowanie i sprzęt.

Eksperckie rozwiązanie do ochrony danych przed zagrożeniami wewnętrznymi

Nasze rozwiązanie obejmuje wszystkie obszary ryzyka wewnętrznego i utraty danych. Chroni cenne dane przed błędami ludzkimi i atakami wewnętrznymi. Wykrywa problemy i aktywnie zapobiega wyciekom. Jako specjaliści z prawie dwudziestoletnim doświadczeniem rozumiemy, na czym polega ryzyko wewnętrzne.

Bez komplikacji, wysoka opłacalność

Bezpieczeństwo nie może ograniczać wydajności. Nasze rozwiązanie nie przysparza zbędnej pracy pracownikom ani działowi IT, a jego wskaźnik opłacalności jest bezkonkurencyjny.

Bezproblemowa integracja z istniejącymi ekosystemami

Tylko kompletne rozwiązanie, które bezproblemowo integruje się z istniejącym systemem bezpieczeństwa, może działać skutecznie. Właśnie dlatego zapewniamy ochronę danych na wszystkich stacjach roboczych, różnych rodzajach urządzeń, najważniejszych systemach operacyjnych, środowiskach pracujących z wykorzystaniem usług chmurowych, urządzeniach będących w sieci firmowej i poza nią.

Rozwój bez ograniczeń

Chroń swoje przedsiębiorstwo

  • Zapobieganie utracie danych i zagrożeniom wewnętrznym
  • Ochrona cennych zasobów firmy, poufnych danych i innych kluczowych aktywów
  • Bezpieczny rozwój firmy dzięki wydajności operacji i spokojowi ducha
  • Zabezpieczenie firmy na przyszłość poprzez zapewnienie ochrony jej największych aktywów
  • Proste szkolenie pracowników w aplikacji
Pasuje do każdego ekosystemu

Łatwa integracja z polityką bezpieczeństwa

  • Kompleksowa platforma bezpieczeństwa danych
  • Integracja z Microsoft 365, SIEM lub ochroną sieci
  • Skalowalność i niskie koszty utrzymania dzięki wykorzystaniu interakcji z użytkownikiem końcowym
  • Skalowalność i automatyzacja obsługi technicznej dzięki wykorzystaniu interakcji z użytkownikiem końcowym
  • Szybkie wdrażanie i niskie wymagania sprzętowe
  • Obsługa typu on-premises

Safetica ONE Discovery

Wykrywaj ukryte zagrożenia, szybko i łatwo

Safetica Discovery pozwoli Ci na szybką weryfikację kto i w jaki sposób pracuje z danymi w Twojej firmie. Dzięki Safetica Discovery uzyskasz kompleksową wiedzę na temat tego jak wygląda przepływ danych, gdzie znajdują się dane wrażliwe a także jaka jest skala incydentów bezpieczeństwa w Twojej organizacji.

people

Analiza zachowania i produktywności pracowników, która prowadzi do zwiększenia ich efektywności

policy

Audyt wrażliwych plików wykrywa ukryte podatności bezpieczeństwa

insights

Analiza wykorzystania sprzętu i oprogramowania pozwala oszczędzać firmowe zasoby

monitor

Zweryfikuj jaka jest skala wykorzystania licencji na oprogramowanie, które zakupiłeś. Czy jesteś pewny że kupując oprogramowanie jest ono faktycznie wykorzystywane?

print

Sprawdzaj, czy pracownicy nie wykorzystują firmowego sprzętu do prywatnych celów

work

Dowiedz się wcześniej czy Twoi pracownicy poszukują nowej pracy i zredukuj ryzyko wycieku danych

Safetica ONE Discovery gwarantuje szybki zwrot z inwestycji

Redukcja bezproduktywności pracownika o 30 minut dziennie może przynieść Twojej firmie nawet 6,3% procent oszczędności na jego wynagrodzeniu. Zwrot inwestycji możesz dostrzec już po 3 tygodniach od wdrożenia rozwiązania Safetica. Inne oszczędności wynikają ze zmniejszenia kosztów wydruków, eliminacji niepotrzebnych programów i efektywniejszego korzystania z komputera.

Jak działa Safetica ONE Discovery?

Safetica ONE Discovery gromadzi logi ze wszystkich aktywności pracownika na firmowym komputerze i bezpiecznie przechowuje je na serwerze. Monitoruje nawet aktywność pracowników, którzy nie są podłączeni do firmowej sieci. Do raportów z narzędzia masz dostęp cały czas – nawet ze smartfona – zyskując przejrzysty ogląd potencjalnych zagrożeń i spadków produktywności. Masz pełne poczucie bezpieczeństwa niezależnie od tego, czy Twoi pracownicy aktualnie pracują, czy np. są w trakcie podróży.

Kompletny nadzór procesów Twojej firmy

language

Strony WWW

devices

Aplikacje

print

Drukarki

folder

Pliki

email

E-maile

wifi

Sieć

dvr

Wydajność energetyczna komputerów

picture_as_pdf

Eksport do PDF i XLS

Wybierz właściwą wersję
Safetica One dla swojej firmy

 

Safetica ONE Discovery

Szczegółowa analiza incydentów bezpieczeństwa i procesów w Twojej firmie.

Safetica ONE Enterprise

Kompleksowa ochrona przed wyciekiem danych. Maksymalny stopień integracji i automatyzacji.

Audyt Bezpieczeństwa

check_circle
check_circle

Audyt bezpieczeństwa przepływu danych

Audyt bezpieczeństwa danych wymienianych w różnych kanałach, w tym przez podłączane urządzenia, transfer, w wiadomościach e-mail i komunikatorach, wydrukach oraz udostępnianych w chmurze.

check_circle
check_circle

Audyt plików i wiadomości e-mail w Office 365

Audyt operacji na plikach i wychodzących wiadomości e-mail w Office 365.

check_circle
check_circle

Audyt zgodności norm bezpieczeństwa

Wykrywanie naruszeń najpopularniejszych regulacji prawnych i ustaw, takich jak PCI-DSS, RODO lub HIPAA, w wersjach specyficznych dla różnych regionów.

check_circle
check_circle

Audyt wykorzystania urządzeń

Weryfikacja wykorzystywania firmowych urządzeń, aplikacji, sieci i urządzeń drukujących. Wyszukiwanie nieużywanych lub niewłaściwie wykorzystywanych zasobów, aby wydajnie zarządzać firmowymi zasobami i urządzeniami, i redukować koszty.

check_circle
check_circle

Klasyfikacja danych

Nadawanie poufnej klasyfikacji plikom i wiadomościom e-mail dzięki zaawansowanej inspekcji treści, wykorzystując wstępnie zdefiniowane szablony oraz niestandardowe reguły i słowniki.

check_circle
check_circle

Wykrywanie podejrzanych aktywności

Reaguj szybko dzięki wykrywaniu podejrzanych działań w czasie rzeczywistym i natychmiastowym alertom e-mailowym.

check_circle
check_circle

Ochrona danych na stacjach roboczych

cancel
check_circle

Ochrona sieci i wiadomości e-mail

Ochrona danych udostępnianych w wiadomościach e-mail, komunikatorach, poprzez transfer i udziały sieciowe.

cancel
check_circle

Ochrona urządzeń wymiennych i drukowania

Zarządzanie przepływem danych do urządzeń zewnętrznych i chroń poufne dane przed drukowaniem na drukarkach lokalnych, sieciowych lub wirtualnych.

cancel
check_circle

Ochrona podczas pracy zdalnej

Unikanie wycieków danych na stacjach połączonych zdalnie lub podczas korzystania z usługi zdalnego pulpitu. Kompatybilność z szeroką gamą rozwiązań dostępu zdalnego.

cancel
check_circle

Zaawansowana klasyfikacja danych

Wykorzystywanie zaawansowanych technologii, celem wykrywania i oznaczania danych wrażliwych na podstawie pochodzenia, wykorzystanego urządzenia lub typu pliku.

cancel
check_circle

Różny poziom restrykcji polityk bezpieczeństwa

Elastyczna reakcja na wykrywane incydenty, aby uświadamiać i szkolić pracowników. Incydenty mogą być rejestrowane, blokowane lub usprawiedliwiane / blokowane z funkcją zastępowania.

cancel
check_circle

Mechanizm „Shadow Copy”

Możliwość przechowywania dowodów dla incydentów bezpieczeństwa, poprzez tworzenie w tle kopii wyciekających danych. Utworzone kopie są w pełni zaszyfrowane i mogą być przechowywane na komputerach lokalnych z zachowaniem zasad dostępu do plików.

cancel
check_circle

Kontrola sprzętu

Możliwość zdefiniowania zabezpieczonego obszaru roboczego oraz wyznaczania czasu pracy, dzięki kontroli aplikacji i stron internetowych. Redukcja niepożądanych incydentów w firmie i kosztów zarządzania bezpieczeństwem.

cancel
check_circle

Mechanizm stref

Łatwe zarządzanie bezpieczną strefą za pomocą unikalnego mechanizmu dostępnych w Safetica, co umożliwia znaczne zmniejszenie ilości polityk ochrony danych.

cancel
check_circle

Szyfrowanie: zarządzanie bitlockerem

Scentralizowane zarządzanie zaszyfrowanymi dyskami lokalnymi i urządzeniami zewnętrznymi wykorzystującymi technologię BitLocker.

cancel
check_circle

Ochrona danych w chmurze i Office 365

cancel
check_circle

Ochrona synchronizacji stacji roboczej z chmurą

Ochrona danych na podłączonych dyskach chmurowych wykorzystując np. OneDrive, Dysk Google, Dropbox, Box itp.

cancel
check_circle

Integracja i ochrona Office 365

Ochrona danych w Office 365 i SharePoint z poziomu stacji roboczych. Zapobieganie udostępnianiu oraz przesyłaniu danych, które nie powinny trafić do chmury.

cancel
check_circle

Integracja i ochrona Azure Information Protection

Wykrywanie klasyfikacji danych utworzonej przez Microsoft Azure Information Protection, nawet w postaci zaszyfrowanej.

cancel
check_circle

Integracja i ochrona Exchange Online

Ujednolicenie reguł dotyczących poczty elektronicznej na stacjach roboczych i w chmurze. Zarządzanie i filtrowanie danych wychodzących bezpośrednio na stacjach i w Exchange Online.

cancel
check_circle

Funkcjonalności dodatkowe

cancel
check_circle

Kastomizacja

Możliwość dostosowania powiadomień wyświetlanych użytkownikom, np. zmiana logo.

cancel
check_circle

Kontrola czasu pracy

Polityki umożliwiające kontrolę czasu i godzin pracy.

cancel
check_circle

Obsługa wielu domen

Obsługa wielu domen dla usługi Active Directory.

cancel
check_circle

Automatyzacja zabezpieczeń

cancel
check_circle

Integracja z SIEM

Automatyczne raportowanie incydentów do rozwiązań SIEM (Splunk, QRadar, LogRhythm, ArcSight itp.).

cancel
check_circle

Integracja z FortiGate

Zautomatyzowana integracja bezpieczeństwa z urządzeniami FortiGate w celu stworzenia solidnego rozwiązania zabezpieczającego połączenie stacji do sieci.

cancel
check_circle

Jako system DLP Safetica sprawdza się w naszej firmie doskonale. Jest to rozwiązanie wyjątkowo intuicyjne w działaniu, które nie wymaga stałej opieki po stronie administratora. Wykorzystujemy Safeticę głównie do monitoringu zachowania naszych pracowników. Dzięki integracji z Office 365 możemy sprawdzać pocztę elektroniczną pracowników korzystających z telefonów i komputerów. Wiemy kiedy i gdzie pracownicy wysyłają wiadomości, czy w treści nie pojawiają się poufne dane lub czy nie są załączane do wiadomości poufne pliki. Wiemy również ile czasu dana osoba rzeczywiście pracuje i czy nie korzysta w godzinach pracy z gier online.

Paweł Oleksiak
IT Infrastructure Manager w Bakalland

Safetica DLP spełniła nasze oczekiwania. Produkt dał nam zdecydowanie lepszy wgląd w to, jak pracownicy pracują z wrażliwymi zasobami, dzięki czemu wiemy, jak skuteczniej zadbać o ich bezpieczeństwo. Dużo dała w tym zakresie szczególnie integracja z wykorzystywanymi przez nas rozwiązaniami Fortinet. Dzięki niej wiemy nie tylko, co dzieje się z plikami, póki krążą w firmie, ale także w momencie opuszczenia naszej sieci – na jaki adres zostały wysłane, do jakiego kraju, czy zostały odebrane przez adresata itd. To cenna wiedza, która znacznie ułatwia pracę administratora.

Marcin Łuczon
Kierownik Działu IT w BIBUS MENOS

Zdecydowaliśmy się na rozwiązanie klasy DLP, ponieważ szukaliśmy narzędzia, które da nam poczucie bezpieczeństwa i to nie tylko w razie włamania, ale także w przypadku celowego działania na szkodę firmy lub zwykłego błędu ludzkiego. Właśnie to zapewnia nam Safetica - nie tylko stanowi ochronę przed wyciekiem najcenniejszych danych firmy, ale dodatkowo daje nam pewność, że nawet jeśli dojdzie do incydentu bezpieczeństwa, będziemy mieli możliwość szybkiej i precyzyjnej reakcji.

Tomasz Wata
Specjalista ds. IT w LA RIVE

Na co dzień nasi pracownicy zarówno administracyjni jak i kadra lekarzy specjalistów, ma dostęp do danych wrażliwych naszych pacjentów. Są to dane osobowe, dane o stanie zdrowia, wyniki badań, wywiady psychologiczne. Dzięki rozwiązaniu Safetica, jako osoba odpowiedzialna w Klinice za ochronę tych danych mogę decydować w jaki sposób i przez kogo poszczególne dane mogą być przetwarzane, gdzie i komu udostępniane. Działania pracowników są raportowane, a dane pacjentów bezpieczne.

Paweł Czerwiński
właściciel GynCentrum

Część wielkich ekosystemów

ESET Technology Alliance member

Microsoft Gold Partner

Fortinet Technology Alliance Program member

Potrzebujesz więcej informacji?

Ulotka Safetica One Enterprise

Uzyskaj wszystkie informacje i szczegóły techniczne dotyczące Safetica One Enterprise

Ulotka Safetica One Discovery

Uzyskaj wszystkie informacje i szczegóły techniczne dotyczące Safetica One Discovery