11 października 2023
Ciekawostki Safetica DLP – Jak monitorować użytkowników, którzy pracują zdalnie?
Chcesz wiedzieć co robi Twój pracownik na home office? A może chcesz mieć pewność, że sprzęt jest odpowiednio zabezpieczony do pracy zdalnej?
Poznaj Safetica! Wielofunkcyjne narzędzie do ochrony danych, a także monitorowania aktywności pracowników.
Obejrzyj krótki filmik, który pokaże Ci, jak Safetica pozwala uzyskać informacje czy (oraz jak) pracownicy pracują będąc poza organizacją, przeprowadza audyty bezpieczeństwa i chroni wrażliwe dane przed „opuszczeniem” z firmowej sieci. Dodatkowo analizuje czas pracy komputerów - włączenia, wyłączenia, historie używanych programów oraz witryn.

Mateusz Piątek
senior product manager Safetica
Masz pytania?
Skontaktuj się ze mną:
piatek.m@dagma.pl
532 570 255
Skuteczna ochrona przed wyciekiem danych
Podobne wpisy: