Filtruj:
Wyszukaj:
Safetica to zaawansowane narzędzie do zarządzania bezpieczeństwem danych w Twojej organizacji. Pozwala na scentralizowane zarządzanie dostępem użytkowników do różnych zasobów oraz kontrolę nad ich aktywnościami.
Safetica to zaawansowane narzędzie, które rewolucjonizuje zarządzanie bezpieczeństwem danych w Twojej organizacji. Dzięki niemu możesz centralnie zarządzać dostępem użytkowników do różnych zasobów i monitorować ich aktywności.
Z przyjemnością dzielimy się wspaniałymi wieściami od Safetica. W najnowszym raporcie G2 Winter 2025 Reports Safetica zdobyła aż 35 wyróżnień w różnych kategoriach, takich jak Sensitive Data Discovery, Insider Threat Management, Cloud Security, Cloud File Security, Cloud Data Security, User and Entity Behavior Analytics i Data Discovery.
Nowa ustawa o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa (KSC 2.0) wprowadza rewolucyjne zmiany, które mają na celu zwiększenie ochrony infrastruktury krytycznej i danych wrażliwych. Ale jak dostosować się do tych nowych wymagań?
Safetica to zaawansowane narzędzie do zarządzania bezpieczeństwem danych w Twojej organizacji. Pozwala na scentralizowane zarządzanie dostępem użytkowników do różnych zasobów oraz kontrolę nad ich aktywnościami.
Twoje urządzenia przechowują duże ilości wrażliwych informacji, takich jak dokumenty, zdjęcia, hasła do logowania do bankowości internetowej, adresy email czy nawet dane medyczne.
Z przyjemnością informujemy, że na portalu rynekzdrowia.pl ukazał się artykuł, w którym Safetica została wymieniona jako jedne z rozwiązań klasy DLP do ochrony danych w placówkach medycznych.
Jednak wraz ze wzrostem użytkowania narzędzi generatywnej sztucznej inteligencji pojawiało się pytanie: W jaki sposób firmy mogą zrównoważyć wykorzystanie tych innowacyjnych narzędzi, jednocześnie chroniąc swoje wrażliwe dane przed zagrożeniami związanymi z bezpieczeństwem danych AI?
Nowa wersja Safetica wprowadza technologię opartą na sztucznej inteligencji, aby dokładnie ocenić ryzyko związane z danymi i zabezpieczyć wrażliwe dane przedsiębiorstwa.
Jak pracownicy wynoszą dane z firmy? Kiedy robią to najczęściej? Jakich metod używają i na czym najczęściej wpadają? To tematy, które zostały poruszone w najnowszym odcinku programu tworzonego przez serwis Zaufana Trzecia Strona.