Filtruj:
Wyszukaj:
Dane firm i instytucji przepływają zarówno oficjalnymi jak i nieoficjalnymi kanałami, takimi jak poczta e-mail, komunikatory, drukarki, czy rozwiązania chmurowe. Jeśli pracownicy nie potraktują danych z odpowiednią starannością, a firma czy instytucja nie wdroży należytych rozwiązań, mogą one w łatwy sposób zostać utracone. Poznaj 10 najważniejszych zasad, aby zabezpieczyć się przed wyciekiem danych od wewnątrz organizacji.
Burmistrz wielkopolskich Wronek poinformował, że dane zostały skopiowane z komputera służbowego jednego z pracowników urzędu. Wśród nich są m.in. imiona i nazwiska, adresy zamieszkania czy numery PESEL. To kolejny w ostatnich miesiącach wyciek danych z instytucji samorządowej, po tym jak w marcu wypłynęły dane pacjentów z gliwickiego szpitala.
VOLTAMP TRANSFORMERS OMAN SAOC to producent transformatorów z siedzibą w Omanie, a bezpieczeństwo danych jest dla tej firmy jednym z najważniejszych priorytetów.
Brazylijska firma konsultingowa KNTS Consultores musiała dostosować się do wymagań rozporządzenia LGPD (Brazylijski odpowiednik RODO). Wykorzystując produkty Safetica firma nie tylko wypełnia swoje zobowiązania wynikające z przepisów prawa, ale także ma pewność, że poufne dokumenty jej klientów są bezpieczne i chronione.
RODO to Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych, znane również pod angielską nazwą GDPR (General Data Protection Regulation). RODO to rozporządzenie Unii Europejskiej dotyczące ochrony danych osobowych, które weszło w życie 25 maja 2018 roku. Ma ono zastosowanie do wszystkich podmiotów, które przetwarzają dane osobowe mieszkańców UE.
Safetica rozszerza możliwości FortiMail o wiele interesujących funkcji, które uzupełniają jego i tak już bogatą funkcjonalność. Po pierwsze, Safetica oferuje kompletny audyt bezpieczeństwa danych.
Safetica Technologies, członek Fortinet Technology Alliance Program, prezentuje nową możliwość integracji pomiędzy swoim narzędziem do ochrony stacji roboczych, a narzędziem bezpieczeństwa sieciowego FortiGate.
Jeśli chcesz zobaczyć jak w praktyce wygląda wdrożenie DLP - zapisz się na nasz webinar, na którym na własne oczy zobaczysz, jak z wykorzystaniem Safetica DLP administrator obejmuje ochroną podstawowe dokumenty firmy. I robi to w godzinę.
Safetica, to szybkie i intuicyjne wdrożenie – większość polityk i ustawień uruchamia się bowiem automatycznie w momencie instalacji rozwiązania.
Safetica wypuszcza nową wersję - Safetica 10.2 w wersji beta.