Chroń dane
przed wyciekiem

Praktyczny wywiad dla wszystkich podmiotów
odpowiedzialnych za ochronę danych osobowych
w firmach, administracji publicznej,
przedsiębiorstwach, jednostkach samorządu
terytorialnego oraz kancelariach.

Obejrzyj bezpłatny webinar

Zabezpiecz organizację przed kradzieżą
danych wrażliwych od strony
prawnej i informatycznej!

“Często uświadamiamy sobie, jak dużą wartość mają niektóre informacje dopiero wtedy, gdy wydarzy się z nimi coś złego. Najczęściej, gdy trafią do konkurencji albo zostaną wykorzystane przez byłego pracownika”

Marcin Mazur
public relations and content specialist

Obejrzyj bezpłatny webinar

Swoim doświadczeniem
oraz wiedzą dzielić się będą

Robert Solga

radca prawny, autor bloga
tajemnica-przedsiebiorstwa.pl

Specjalizuje się w ochronie firm przed utratą przewagi konkurencyjnej, sporządzaniu i wdrażaniu polityki ochrony tajemnicy przedsiębiorstwa. Wspólnik kancelarii prawnej Robert Solga i Wspólnicy z Katowic zajmującej się doradztwem prawnym dla przedsiębiorców, w tym również stałą obsługą prawną.

Mateusz Piątek

senior product manager oraz
certyfikowany trener Safetica

Posiada obszerną wiedzę na temat cyberbezpieczeństwa średnich i dużych przedsiębiorstw. W DAGMA Bezpieczeństwo IT pracuje od 2018 roku, w której zajmuje się kierowaniem, planowaniem i zarzadzaniem marką Safetica oraz Holm Security w Polsce.

Czego dowiesz się podczas webinaru?

Obejrzyj bezpłatny webinar

Jakie działania podjąć, aby zapobiec nieuczciwym praktykom powodującym utratę kontrahentów

Jak zabezpieczyć firmę od strony prawnej przed nielojalnymi pracownikami

Jakie narzędzie zabezpieczy firmę od strony informatycznej przed takimi działaniami

Jak Safetica może pomóc w ochronie danych osobowych

Czym jest rozwiązanie DLP (Data Loss Prevention) Safetica

Czym jest tajemnica przedsiębiorstwa

Dla kogo rozwiązanie DLP jest niezbędne?

placówki
medyczne

firmy
prywatne

jednostki samorządu
terytorialnego

firmy
outsourcingowe

inspektrozy
ochrony danych

Poznaj Safetica

Chroń swoją firmę przed utratą danych i zagrożeniami z wewnątrz dzięki jedynemu tak wygodnemu rozwiązaniu.

  • odporność na zagrożenia wewnętrzne i utratę danych
  • łatwa w obsłudze dla użytkowników i we wdrożeniu do infrastruktury
  • chroni dane podczas pracy hybrydowej
  • ułatwia spełnianie wymogów wynikających z regulacji prawnych

Łatwo ustal źródło przecieku

W ten sposób ograniczysz szkody i wprowadzisz niezbędne środki zaradcze.

Chroń dane przed wyciekiem

Zablokuj użytkownikowi możliwość wysyłania ważnych danych firmowych (np. danych osobowych, know how, danych kadrowo-płacowych) poza organizację.

Analizuj zachowania pracowników

Jak pracują, co drukują, do czego wykorzystują firmowe programy, z jakich stron internetowych korzystają, czy wysyłają istotne pliki poza organizację.

Identyfikuj oraz kontroluj

Przepływ wrażliwych danych wewnątrz organizacji oraz śledź krok po kroku wszystkie operacje wykonywane na nich.

Samodzielnie przeprowadź audyt

Sprawdź swoją sieć firmową pod kątem potencjalnych podatności.

Kontroluj zgodności z przepisami

Wykrywaj naruszenia najbardziej powszechnych przepisów, takich jak PCI-DSS, RODO czy HIPAA.

Liczby obrazujące zagrożenie

200

rekordów danych wycieka z firm w ciągu 1 sekundy

80%

firm w ostatnim roku doświadczyło incydentu związanego z bezpieczeństwem swojej sieci

$4mln

to średni koszt naruszenia bezpieczeństwa danych

2/3

małych firm upada do 6 miesięcy od dużego wycieku danych

Zgłoś swój udział:

warning
warning
warning
warning
warning
Sprawdź, kto będzie administratorem Twoich danych (więcej)

Administratorem danych osobowych podanych powyżej jest DAGMA sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach (40-478) przy ul. Pszczyńskiej 15. Podstawą prawną przetwarzania danych są art. 6 ust. 1 lit. a, b i f) RODO. Prawnie uzasadnionym interesem przetwarzania jest marketing bezpośredni towarów lub usług administratora danych lub producentów rozwiązań i usług znajdujących się w ofercie administratora. Wyrażenie zgody, wynikające z art. 6 ust. 1 lit a) RODO jest dobrowolne i brak zgody nie wpływa na wykonanie usługi. Podanie ww. danych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO jest także dobrowolne, ale konieczne do wykonania usługi. W przypadku generowania wersji testowych lub zakupu, podane wyżej dane będą przetwarzane przez producenta danego rozwiązania. Zostałem poinformowany o tym, że przysługuje mi prawo do sprzeciwu na przetwarzanie danych osobowych. Dodatkowo mam prawo dostępu do treści moich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia (Prawo do zapomnienia), ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych i wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych. Podane wyżej dane, podane w celu wykonania usługi, będą przetwarzane do czasu wygaśnięcia lub rozwiązania umowy, której stroną jest Klient, a po jej zakończeniu do chwili zaspokojenia, wygaśnięcia lub przedawnienia roszczeń z tytułu tej umowy a w przypadku przetwarzania danych w celach marketingowych, do momentu wyrażenia sprzeciwu. DAGMA, na podstawie art. 37 RODO wyznacza Inspektora Ochrony Danych, wskazując następujące dane kontaktowe: Karolina Kraśniewska, adres e-mail: iod@dagma.pl. Dodatkowe informacje znajdują się w https://dagma.eu/pl/privacy.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji środkami komunikacji elektronicznej zawierających informacje handlowe w rozumieniu ustawy z dn. 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną od DAGMA sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach (40-478), ul. Pszczyńska 15.

warning

Wyrażam zgodę na otrzymywanie telefonicznych połączeń przychodzących i/lub wiadomości SMS inicjowanych przez DAGMA sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach (40-478), ul. Pszczyńska 15 w celach handlowych i marketingowych zgodnie z art. 172 ustawy prawo telekomunikacyjne.

warning