Filtruj:
Wyszukaj:
Jeden z południowoafrykańskich banków musiał wymienić 12 milionów kart płatniczych, a jego klienci zostali okradzeni na kwotę 3,2 miliona dolarów po tym, jak grupa pracowników wyniosła z centrum danych główny klucz szyfrujący. Jak nie dopuścić do podobnej sytuacji we własnej firmie?
W obecnej sytuacji wiele firm wciąż pozostaje w systemie pracy zdalnej. Część z nich być może pozostanie przy tym rozwiązaniu już na stałe. Dlatego oprócz wskazówek jak bezpiecznie nauczyć pracownika zdalnej pracy, Safetica w swoich rozwiązaniach wprowadza wiele nowych funkcjonalności: raportowanie efektywności pracy, rozwinięcie modułu Safetica Mobile czy lepsza ochrona transferu danych podczas połączenia z pulpitem zdalnym.
Do sieci wyciekła baza danych zawierająca prywatne wiadomości użytkowników forum WeLeakData.com, wykorzystywanego przez hakerów do wymiany danymi zdobytymi za sprawą wycieków danych oraz cyberataków.
W Stanach Zjednoczonych wyciekły dane blisko 8000 przedsiębiorstw, które zgłosiły się po federalną pomoc w związku z pandemią i wywołanym przez nią kryzysem. Nie jest to jedyny incydent tego typu – podobne sytuacje mają miejsce na całym świecie, także w Polsce.
Wiele firm musiało się nagle odnaleźć w nowej rzeczywistości związanej z pracą zdalną. Ta z kolei oznacza znacznie większe niż normalnie ryzyko wycieku danych. Na czyich barkach spoczywa ciężar, by zadbać o ich bezpieczeństwo?
Z roku na rok rośnie liczba wycieków danych, o których można usłyszeć w mediach. Rośnie także świadomość tego zjawiska wśród konsumentów. Jakie niesie to ze sobą konsekwencje dla polskich firm?
W ciągu kilku następnych tygodni będziemy wprowadzać na rynek najnowszą wersję naszego rozwiązania do ochrony przed wyciekiem danych Safetica DLP. Nowe funkcjonalności pozwolą dotrzymać kroku niezaprzeczalnemu trendowi korzystania z chmury w celu przechowywania i pracy z wrażliwymi danymi.
Urząd zdecydował się na zakup „1 400 bezterminowych licencji systemu Safetica DLP wraz z wdrożeniem, szkoleniem pracowników, uruchomieniem systemu ochrony przed wyciekiem danych oraz wsparciem technicznym i serwisem producenta.
Niemieckie media donoszą o rekordowym wycieku danych osobowych: publicznie dostępnych miało być ponad 10 TB plików, zawierających informacje o klientach wypożyczalni samochodów Buchbinder. Incydent ten może doprowadzić do wymierzenia jednej z najwyższych do tej pory kar w ramach RODO.
Ponad 30 tysięcy rekordów wrażliwych danych pacjentów aptek wyciekło z niezabezpieczonego serwera platformy THSuite, która odpowiada za obsługę punktów medycznych zajmujących się legalną sprzedażą marihuany. Naruszone zostały imiona, numery telefonów, adresy e-mail, daty urodzenia, a także dane dotyczące ubezpieczenia klientów i pacjentów punktów sprzedaży konopi indyjskich.